לירז משתפת

לירז שרביט מושתלת קוכליאר דו צידי משתפת:

בספטמבר 2019 השתתפתי בקורס Winwork מבוא לעולם היזמות והדיגיטל באמדוקס רעננה.
מחזור ראשון! :-)

הקורס היה כל יום מראשון עד חמישי, הקורס היה אינטנסיבי מאוד אך היה שווה להגיע כל יום וללמוד דברים חדשים ומעניינים!
כל יום היה לנו בקורס הרצאות בנושאים מגוונים, מרצים שונים. המרצים העבירו לנו הרצאות על היזמות והדיגיטל.
דוגמאות לדברים שלמדנו בקורס: איך לפתוח קבוצות בפייסבוק, איך לבנות אתר, שיווק דיגיטלי, איך ליצור קשרים עם יזמים, יש אתר שאפשר לרשום על עצמך ועל היזמות שלך, איך לנהל נכון את הכסף שלך, ועוד מלא נושאים מעניינים...
הקורס הזה גרם לי לחשוב ולפתוח את הראש, להיות יצירתית עם הרעיונות שלי!

בקורס זכיתי להעביר הרצאה על הרעש וגלי הקול שאנחנו שומעים. העברתי מצגת שהכנתי בבית, הסברתי לכתה תוך כדי ההרצאה איך אנחנו שומעים את הרעש מאיפה הוא מגיע, איך אנחנו שומעים את גלי הקול שהם מגיעים מה"אוויר".
הסברתי להם על מבנה האוזן שהאוזן מחולקת ל3: אוזן פנימית, אוזן חיצונית ואוזן תיכונה. הסברתי מה התפקידים של כל אוזן, מה כל אוזן עושה.

דיברתי קצת על הלקות שמיעה איך זה יכול לקרות? מה הסיבות? הסברתי להם על הדציבלים, על רמות הירידה בשמיעה
לקראת סוף ההרצאה הראיתי לכתה סרטון איך אנחנו שומעים את הצלילים באוזן הפנימית

החלק המעניין בהרצאה: עשיתי לכתה פעילות. אטמי אוזניים, רמקול נייד ומוזיקה שמשודרת לרמקול נייד דרך הבלוטוס של הטלפון נייד.
כולם היו עם אטמי אוזניים באוזניים שלהם, הרמקול הנייד עבר ביניהם כשהם עם האטמים באוזניים. הם היו צריכים להרגיש את הקצב, צלילי בס של המוזיקה ביד הדמייה לאנשים כמוני שמורידים את מעבד שתל השבלול ומרגישים את הצלילי בס של המוזיקה.

הסברתי לכתה גם על שתל השבלול איך הוא מורכב שיש חלקים פנימיים שהם כוללים את המגנט והאלקטרודות בשבלול, חלק חיצוני שזה המעבד המשוכלל שהוא קולט את כל הצלילים שאנחנו שומעים. הסברתי להם ששתל השבלול זה מכשיר אלקטרוני שלוקח את כל הצלילים והמוח מתרגם אותם לשמיעה בשונה מאדם שומע שהשמיעה שלו מתפקדת אחרת מאנשים שיש להם שתל שבלול :-)
הכתה מאוד נהנתה ואף קיבלתי פרגונים ומילים טובות על ההרצאה שהעברתי!

בקורס עשינו פעילויות משותפות עם אמדוקס - גם עובדי אמדוקס העבירו לנו הרצאות טובות!

טרדיס גת השתתפו במלגה עבורי בשביל הקורס ואני רוצה להודות לכם טרדיס גת, אנשים נפלאים שעושים עבודת קודש הכל מעל ומעבר, כייף לקבל ממכם שירות תמיד ושאתם נגישים וזמינים במיילים,טלפון , פייסבוק ותמיד עוזרים בכל דבר!

אני ממליצה לכולם לכל המושתלי שתל שבלול להרשם לקורסים של winwork כל כמה זמן הם עושים קורסים בתחומים שונים תבדקו מה מתאים לכם ואף תכירו אנשים שגם הם כמוכם עם מוגבלויות שונות ומתמודדים עם קשיים. זה יביא לכם גם חברויות חדשות! להכיר אנשים חדשים!

יש הנגשות בקורסים, לי היה תמלול בקורס – מתמללת שתמללה לי מה שהמרצים העבירו בקורס.
מה שיפה בקורסים של Winwork שהם דואגים להנגשות שכל אחד צריך על מנת שיפיק את המירב בקורס ולא יפספס כלום!

אני נהנתי מאוד בקורס, היה לי כיף מאוד! צברתי ידע רב ביזמות ודיגיטל ואני משתמשת בידע הזה במה שלמדתי בקורס ביום יום! ידע זה כוח וחשוב תמיד ללמוד ולהתקדם!

הכרתי בקורס אנשים מקסימים שאני איתם בקשר.
הצוות של הקורס תמיד שם בשביל כל אחד ותמיד עוזרים בהכל!!! 


https://www.winwork.co.il/