הצוות שלנו

מירה ברלין, מנהלת תחום שתלי שמיעה
אני עובדת בחברת "טרדיס גת" משנת 1999 כקלינאית תקשורת.
כיום אני מנהלת תחום שתלי שמיעה של חברת Cochlear, החברה שמובילה את הנס הטכנולוגי שמאפשר לאנשים לשמוע ולתקשר עם העולם, שמאפשר לאנשים לתפקד בצורה שלא היתה אפשרית עבורם ללא שתלי השמיעה.
התמזל מזלי לעסוק בתחום כל כך מרגש, עם נגיעה כל כך משמעותית ומרגשת החיים של המושתלים והמשפחות. זה לא מפסיק לרגש ולא מפסיק לאתגר.
הלקוחות שלנו מרוצים מהמוצרים המופלאים שלנו, מהשירות שלנו ובעיקר מהשינוי שאלו מביאים לחיים שלהם:  לשמוע, לדבר, לצחוק, לתקשר ובקיצור- לחיות.
אני גאה בצוות שלנו שמעניק מדי יום מענה מקצועי, שירות חם ומוצרים נפלאים
שבאמצעותם ניתן לשפר את איכות חייהם של המושתלים והמשפחות. 






נעמי קידר, קלינאית תקשורת, מנהלת מוצר Baha
אני עוסקת בתמיכה לצוותים הרפואיים בבתי החולים ונפגשת עם מועמדים למערכת Baha בשלב שבו הם לוקחים את מעבד הקול לניסיון.
העבודה הזו בשבילי היא מעניינת, מאתגרת ומגוונת.
מבחינתי היתרון המשמעותי של העבודה בטרדיס גת הוא בכך שהמקצועיות וטובת הלקוח הן במקום הראשון.
החלק הכי כיף בעבודה שלי הוא הזכות לקחת חלק ברגעים של שמיעה בפעם הראשונה או של לחזור לשמוע שוב לאחר שנים של קושי בעקבות ירידה בשמיעה.
עיניים של תינוק שנפקחות לרווחה, חיוך של הקלה, דמעות של התרגשות, אלה הרגעים הכי טובים.
  




שרית בסמן, אחראית תחום לוגיסטיקה ומכירות מוסדיות של Cochlear
חברת Cochlear, אותה אנו מייצגים, מסייעת לאנשים חרשים ומשנה את חייהם מקצה לקצה- מאנשים חרשים הם הופכים לאנשים שומעים שמתפקדים כאנשים רגילים בחברה. העבודה מאתגרת ומספקת בעיקר כשרואים פנים של ילד שמתקנים לו מכשיר והוא שמח לחזור לשמוע, זו התרגשות בקרב המחלקה כולה!  הלקוחות העיקריים שלי הם מרכזים רפואיים וקופות חולים. אני מספקת עבורם שירות זמין מהיר ומקצועי. המחלקה כולה מצטיינת ברצון לעזור ולתת את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות, הפרטיים והמוסדיים. עם חלק מהלקוחות הפרטיים שטיפלתי בהם בעברי עם השנים בחברה נשארתי בקשר והפכו כמעט למשפחה. זו הצלחה בעיניי, לתת את השירות הכי אישי ולאהוב את מקום העבודה שלך. 







מלכי דקל, טכנאי שירות והדרכה 
אני עובד בטרדיס גת כטכנאי שירות והדרכה למושתלי Cochlear. לשמחתי מעבר למקור פרנסה ניתנת לי האפשרות לסיים יום עבודה עם סיפוק, לאחר שעזרתי ללקוחות לא שיגרתיים וקיבלתי פידבק חיובי וחם.  אני מאוד אוהב את התקשורת והאינטראקציה מול הלקוחות והסיפוק שבפתרון הבעיות עבורם. הצוות שלנו נותן מענה מהיר וטיפול מקצועי ואמין וכל זאת ביחס אישי שמאפשר ללקוח לצאת מפה עם  חיוך מכיוון שפתרנו לו בעיה ובמקביל נהנה משהייה נעימה אצלנו במחלקה. השילוב של עזרה ומתן שירות מקצועי, יחס לבבי ופתרון בעיות מיידי מאפשר לי לסיפוק וללקוחות להיות מרוצים.